ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ"

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Αναίσχυντοι χαρακτηρισμοί...!!!

  

   Ήμουν από τους πρώτους, χωρίς βέβαια να καυχιέμαι, καθώς την αντίδρασή μου προς κάθετι που επιφέρεται επί των Ιερών και Οσίων της Πατρίδος μου υποδεικνύει το θρήσκευμά μου και η Πίστη μου, που έγραψα σε ημερήσιες πολιτικές και θρησκευτικές εφημερίδες, στο διαδίκτυο αλλά και σε πολλές ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές για την υπεράσπιση του ορθόδοξου φρονήματος, της διατήρησης του "ομολογιακού" (αν και μόνο ομολογιακό δεν είναι) χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, της διατήρησης του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στη Δευτεροβάθμεια εκπαίδευση, της αναίσχυντης προσπάθειας αποχριστιανοποιήσεως της εκπαἰδευσης και της Χώρας εν γένει από μερίδα κυβερνώντων και δη, εξαιρέτως, ήμουν από τους πρώτους που αντέδρασα συγκεκριμένα σε θέματα του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα επί προσωπικού, πάντοτε όμως με επιχειρήματα και πάντοτε, όσο και αν με "πονούσε" αυτό το κατάντημα. σεβόμενος την απέναντι θέση και ετερότητα. Ωσαύτως όμως, και τώρα, αντιδρώ δημόσια και πρωτοστατώ στο ωσαύτως αναίσχυντο κατάντημα  πολλών εξ ημών των "πνευματικών" ανθρώπων και δη, διαβάζω σήμερα στις εφημερίδες και θέσεις επισκόπων και κληρικών(ευτυχώς είναι ελάχιστες), που καταφέρονται με αναίσχυντους χαρακτηρισμούς επί προσωπικού σε πρόσωπα, ως αυτό του κ. Φίλη, που ούτε συμφώνησα και ούτε πρόκειται ποτέ να συμφωνήσω μαζί του και με όσα υποστηρίζει. Αλλά να ακούω "ορθόδοξο λόγο" να επιφέρεται με παμμίαρους χαρακτηρισμούς, έχω την αίσθηση, πάει πολύ και με κάμνει να ντρέπομαι το ίδιο όσο ντρεπόμουν όταν άκουγα όσα παλαιότερα υποστήριζε ο κ. Φίλης. Ας μην εξοντώνουμε το πρόσωπο Πατέρες και αδελφοί! Όχι στο "κατ΄εικόνα του Αγίου Θεού δημιούργημα" το μένος μας, αλλά στις θέσεις και απόψεις και τακτικές που αποδυναμώνουν τα Ιερά και όσια του Γένους μας, έστω και αν προέρχονται από συγκεκριμένα πρόσωπα. όχι όμως χαρακτηρισμούς και κατακρίσεις. "Μην κρίνετε" λοιπόν πρόσωπα, τα "κακώς κείμενα" κρίνετε και δια ορθοδόξων τακτικών εκφράσατε τον όποιο, έστω και άκρως δικαιολογημένο, αντίλογό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: